| Author |
Message |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 10:47 am |
|
 |
| Lithium |
Joined: Sat Jan 02, 2010 3:38 pm Posts: 32 Location: Bjerringbro/Bornholm
|
Hahaha... nej, du er bare blind 
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 1:43 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
Ghâshûl wrote: Jvf Matt. 7:4, har du så et helt træ i øjet?  Hellere et træ i øjet end ti i skoven. Ok, måske det ikke er så fedt at blive prikket i øjet af et helt træ, eller have et træ siddende som man ikke kan få ud... men hvis der groede træer i øjnene, mmmmmmmmm..... Til Kasper: Smag og behag  Jeg kender dem dog ikke.
|
|
 |
|
 |
|
Ghâshûl
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm |
|
 |
| Calcium |
 |
|
|
Jeg vil gå med til at Underoath er bedre, end at blive stukket i øjet af en skarp pind!
|
|
 |
|
 |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 7:32 pm |
|
 |
| Lithium |
|
Jaah.. I guess 
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 8:21 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
Ghâshûl wrote: Jeg vil gå med til at Underoath er bedre, end at blive stukket i øjet af en skarp pind! Er du sikker? Hvornår er du måske sidst blevet stukket i øjet med en skarp pind? Og hvordan får du en pind skarp?
|
|
 |
|
 |
|
Ghâshûl
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 9:22 pm |
|
 |
| Calcium |
 |
|
|
Jeg kan af sikkerhedshensyn ikke svare på dine spørgsmål.
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Mon Jan 18, 2010 10:37 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
|
Hahahaha, glimrende, jeg takker, i sikkerhed.
|
|
 |
|
 |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Tue Jan 19, 2010 9:08 am |
|
 |
| Lithium |
|
|
Fesen diskussion.. Hvorfor holder I jer ikke til topic?
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Tue Jan 19, 2010 9:32 am |
|
 |
| Zink |
 |
|
Beklager. Nogle gange tager min passion for træer og pinde bare over, og jeg kan slet ikke fokusere... Grunden til det kan være vanskeligt at holde sig til topic, er at der er så meget mere at spore ind på end Underoath spiller et eller andet sted. Man kunne jo i al evighed blive ved med at prise lokationen, eller spillestedet, eller at Underoath spiller i Danmark, eller hvis topic blev rigtig hed af begejstring, kunne man udfolde alenlange og omfattende beskrivelser af sit sidste møde med vedkommende band. I mit perspektiv er det dog også en smule fesent, og ville også være det, selv hvis bandet var et jeg brød mig sønderligt om. Og til allersidst, kan jeg måske forklare min tilladen mig selv at topic-afspore, fordi der ikke virkede til at være videre gang i snakken om at Underoath i Skandinavien. Men nu da du har fået gang i den spændende debat igen, og retledt vores opmærksomhed mod denne vigtige, må jeg atter beklage både min afsporingsmeddelagtighed, samt den syrlighed hvormed denne besked er skrevet, da den slags vel ingen steder hører hjemme. God tråd 
|
|
 |
|
 |
|
Ghâshûl
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Tue Jan 19, 2010 12:53 pm |
|
 |
| Calcium |
 |
|
|
Denne tråd er postet i 2008 og omhandler en på det tidspunkt kommende koncert. Den koncert er slut, og tråden er død. Du genoplivede den, og gav os en chance for at hyggesnakke. Eftersom topic er uddebateret kan det ikke genere nogen. Hvis du vil snakke om en ny Underoath koncert, var det en idé at starte en tråd om det.
Jeg kan måske medgive at jeg burde have skrevet *spids* pind. Men de tovlige amerikanere snakker om 'a poke with a sharp stick', og sharp plejer at betyde skarp, så jeg slog lige hjernen fra i min oversættelse.
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Tue Jan 19, 2010 1:24 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
Hahaha, jeg havde ikke engang set koncerten var forbi... Kasper, du er vist relativt ny her, og jeg må vist også hellere beklage oprigtigt hvis jeg formulerer mig lidt stridt i min tidligere post. Jeg vil dog holde fast i, at det ikke just er fordi vi har haft den vildeste off-topic (som endda var ved at være slut) og ruineret tråden (som ovenikøbet for længst var død). Det er ikke fordi der er så meget gang i den her på forumet, så det er rart når vi kan have en tråd hvor vi kan få lidt gang i den, og nyde den kreative spontanitet som forumet giver mulighed for. Der er simpelthen for lidt af den slags i samfundet, og så videre og så videre. Hvis du en anden gang vil få en tråd på ret køl, så åbn i det mindste med et indlæg som vi kan snakke videre med på, i stedet for at prøve at give os en klemme på munden ved at kalde diskussionen for fesen Stefan: Fantastisk! Nogle amerikanske tovligheder er altså for fjong. Jeg blev bare helt vild over at en pind kunne være skarp, og jeg synes så lige jeg ville råbe dette ud over det hele. Jeg vil for fremtiden komme i dilemma hver eneste gang jeg skal lave en pind til snobrød eller et fiskespyd eller rottespidning (kald mig Draculha), for jeg vil få en ganske uuventet trang til at proklamere redskabet skarpt trods sin pindskhed.
|
|
 |
|
 |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Wed Jan 20, 2010 9:04 am |
|
 |
| Lithium |
|
Ha! Det lagde jeg slet ikke mærke til.. Underoath kommer nemlig til Skandinavien igen, til marts i år. I må undskylde hvis jeg fik sagt noget forkert!
|
|
 |
|
 |
|
BrianMadsen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Wed Jan 20, 2010 2:28 pm |
|
 |
| Tin |
 |
Joined: Tue Dec 30, 2008 4:52 pm Posts: 1763 Location: Karstoft (den største by du aldrig har set)
|
|
meh, jeg så Underoath på Cornerstone, og det var nok for mig...
_________________ Yunie synes jeg er en steg... 
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Wed Jan 20, 2010 9:21 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
KasperRasmussen wrote: Ha! Det lagde jeg slet ikke mærke til.. Underoath kommer nemlig til Skandinavien igen, til marts i år. I må undskylde hvis jeg fik sagt noget forkert! Bonus og 
|
|
 |
|
 |
|
Bette
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Thu Jan 21, 2010 5:34 pm |
|
 |
| Beryllium |
 |
Joined: Tue Dec 22, 2009 11:15 pm Posts: 69 Location: Holstebro
|
Nice at de gør det ved du hvor de kommer henne af Kapser? Baldfrost, jeg bliver nødtil at komplimere din måde at skrive på for det er ved at være et stykke tid siden at jeg har set en der kan debatter sådan som du gør. 
|
|
 |
|
 |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Thu Jan 21, 2010 6:42 pm |
|
 |
| Lithium |
|
|
 |
|
 |
|
baldfrost
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Thu Jan 21, 2010 9:19 pm |
|
 |
| Zink |
 |
|
Bette wrote: Baldfrost, jeg bliver nødtil at komplimere din måde at skrive på for det er ved at være et stykke tid siden at jeg har set en der kan debatter sådan som du gør.  Tak. Jeg har det dog en forfærdelig form for aggressiv ironi, som jeg af og til ikke får bremset i tide, og som gør at jeg godt kan lyde lidt mere brysk eller led end jeg bryder mig om. Og oftest bryder ironien løs ikke i en decideret debat, men bare i en venskabelig snak, og sådan set bare fordi jeg synes det er morsomt det jeg siger... Ikke altid så heldigt, navnligt hvis folk ikke kender mig i forvejen. Vel, men jeg går ud fra du har taget hvad jeg har sagt indtil videre i god ånd, hvilket du også roligt kan gøre  Atter tak.
|
|
 |
|
 |
|
Bette
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Fri Jan 22, 2010 12:07 pm |
|
 |
| Beryllium |
 |
Joined: Tue Dec 22, 2009 11:15 pm Posts: 69 Location: Holstebro
|
Kasper: Jeg undskylder meget det gik lidt stærkt  Bladfrost: Ja jeg har ikke taget det som noget negativt lad mig sige det sån 
|
|
 |
|
 |
|
KasperRasmussen
|
Post subject: Re: Underoath i skandinavien.. Posted: Fri Jan 22, 2010 12:08 pm |
|
 |
| Lithium |
|
Du er tilgivet, Bette. 
|
|
 |
|
 |
|