Joined: Tue Dec 02, 2008 9:51 pm Posts: 1275 Location: 8210 - Århus V
Nemlig.
Ibberman
Post subject: Re: Metal Gudstjeneste i Århus
Posted: Sun Feb 07, 2010 12:19 pm
Zirconium
Jeg ville lige benytte lejligheden til at sige TAK til alle jer der kom og gjorde den første metalgudstjeneste til en stor succes! Det var super fedt at være med til at prise Gud sammen med jer og hænge ud med jer bagefter! Håber, at i nød det lige så meget som mig.
(skal dog siges at jeg er totalt brugt i dag, og skal bare slappe af, men hold fast hvor var det det hele værd. Afsted i ca. 10 timer en lørdag)
baldfrost
Posted: Mon Feb 08, 2010 8:27 pm
Zink
Nu er de eneste "gudstjenester" jeg rigtig har kunnet glæde mig af at være en del af, de tridentinske messer i den katolske kirke, så måske det var meget godt jeg først kom under nadveren, måske det var skidt, fordi jeg gik glip af noget som var lige min ro. Men uanset var det fedt at se jer rødder igen, og se flere rødder jeg ikke havde set før, og i det hele taget var det ret hyggeligt bagefter. Kunne være fedt nok at komme med næste gang også, og måske endda få gudstjenesten med. Uanset, godt gået Ib, og resten af teamet, jeg havde en fin aften.
Ibberman
Posted: Mon Feb 08, 2010 9:12 pm
Zirconium
Mange tak for din ros, Baldfrost. Er glad for, at folk har nydt det.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum